Empowering l'upgrade di "Manufacturing Intelligente" in u Delta di u fiume Yangtze |Lijinyun Die Casting and Precision Machining Equipment hà participatu 2021 Ningbo Foundry, Forging and Die Casting Industry Exhibition

2021 Ningbo Foundry, Forging and Die Casting Industry Mostra.

newsimg (3)

Da u 22 à u 24 d'aprile, a 12th (2021) Ningbo Foundry, Forging and Die Casting Industry Exhibition hè stata tenuta in Ningbo International Convention and Exhibition Center.

newsimg (4)

À u stand 3A201, Lijin IMPRESS-PLUS DCC580 unità di colata in camera fredda intelligente, AVIS-ⅡDC50 macchina di colata in camera calda AVIS-ⅡDC50, è u centru di fresatura è fresatura à alta velocità TC-1000 sò stati esposti.

Dimostrazione in situ di soluzioni di colata di Lijinyun, chì mostra novi veiculi d'energia, cumunicazioni 5G è altre industrie emergenti per custruisce un sistema di produzzione intelligente di fusione in nuvola industriale 4.0, perforazione di pressofusione di alta efficienza è alta precisione è tapping processing automatizatu. suluzioni.

Soluzione di produzzione di colata in nuvola intelligente

IMPRESS-PLUS DCC580 unità di colata in camera fredda intelligente combina l'esperienza di produzzione attuale di parechji clienti in casa è à l'esteru, è si integra in u sistema avanzatu di gestione di fabbrica intelligente di colata in nuvola.Havi un rendimentu d'iniezione eccellente, un funziunamentu simplice, faciule d'utilizà è faciule d'utilizà.

Havi un novu sistema d'iniezione di cuntrollu in tempu reale PLC, sistema di gestione di a produzzione di attellu, sistema di apertura è chjusu di muffa intelligente è aghjustamentu intelligente di u moldu, monitoraghju precisu di a rete remota, ghjudiziu intelligente, feedback intelligente, almacenamentu in nuvola è altre funzioni per rializà u funziunamentu intelligente. pruduzzione.

newsimg (1)

Soluzioni di produzzione intelligenti per i prudutti di lega di zincu

A macchina di colata a camera calda AVIS-Ⅱ DC50 eredita i vantaghji di cuncepimentu è i geni di tecnulugia matura di a macchina di colata a camera calda Lijin, risponde à i bisogni di produzzione di i prudutti in lega di zincu, unisce l'esperienza pratica di l'applicazione di parechje imprese di colata è clienti, è incorpora novi tecnulugii, novi prucessi, è novi cuncetti, migliurà u rendiment, a qualità è l'efficienza.

Disegnu intelligente è faciule d'operare, sistema di pressione d'oliu eccellente, pressione di altu rendiment è cuntrollu di flussu, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente.Dotatu di equipaggiu perifericu automatizatu per realizà a produzzione intelligente.

newsimg (2)

Soluzioni di foratura è maschiatura per grandi parti strutturali

TC-1000 centri di foratura è fresatura d'alta velocità hè un centru di fresatura è fresatura verticale à grande scala di novu sviluppatu da Lijin Group.Havi una velocità di rotazione alta, una velocità di spostamentu elevata, una dimensione è una carica più grande di a tavola, u viaghju di l'assi X / Y è u torque di u spindle.A megliu rigidità di u spindle compensa u torque debbule di i mandrini tradiziunali di perforazione è tappatura.

Soddisfà i bisogni di a machinazione à alta velocità è alta efficienza di pezzi di grande dimensione.U post-processamentu di metalli non-ferrous, in particulare di parti in lega d'aluminiu die-casting, cum'è strutture di corpu di veiculi d'energia nova, cunchiglia di batterie, cunchiglia di trasmettitore di cumunicazione, cunchiglia di filtru, etc., hà un rendimentu di trasfurmazioni d'alta efficienza è d'alta precisione.

Da una impresa digitale à una fabbrica intelligente di l'Industria 4.0, u Gruppu Lijin integra profondamente a tecnulugia di u software industriale, a tecnulugia di fusione automatizzata è a fabricazione magra per ottene una produzzione intelligente è alta flessibilità, low cost, alta qualità è alta efficienza per risponde à i bisogni individuali di i clienti. .


Tempu di Postu: Jul-23-2021