Inseme cù a morte intelligente

Inseme à a fusione intelligente, i multipli serie di soluzioni isulane di fusione di Haiti Metal "mostranu"

imgnews

Da u 7 à u 9 di lugliu di u 2021 a Shanghai Die Casting Exhibition è a Shanghai Nonferrous Metals Exhibition sò state grandi in Shanghai New International Expo Center.Haitian Metal hà mostratu una varietà di prudutti core è soluzioni cumplete in a mostra, purtendu un maravigliu avvenimentu di l'industria à l'audienza.

In seguitu, andemu in a scena maravigliosa di a mostra di Haiti Metal è fighjemu un ochju à a festa di die-casting.

01.pianu display

À a mostra, HDC550 / RTC è HDC350 isule intelligenti die-casting apparsu nantu à u stand di Haitian Metal.

Along-with-intelligent-diesing

Frà elli, a serie HDC / RTC sò macchine di colata in camera fredda di medie è chjuche d'alta prestazione cù prestazioni di iniezione straordinaria è sò nati per a produzzione di pressofusione di altu standard.Sistema d'iniezione di cuntrollu in tempu reale à doppia loop chjusu di punta in l'industria, alta stabilità, prucessu di iniezione di alta qualità.Attraversu l'analisi avanzata di u software di muvimentu è un forte mecanismu di serramentu di u muffa, guarantisci l'apertura è u serramentu di u stampu precisi, efficienti è durable.À u listessu tempu, u sistema di putere servo d'alta prestazione è u sistema di cuntrollu intelligente KEBA persunalizatu per i machini di casting haitiani facenu a serie HDC / RTC una suluzione die-casting nova è rentabile.

A nova macchina di colata in camera fredda di a serie HDC hà un sistema d'iniezione eccellente, una struttura di clamping di muffa forte, un sistema di servo power d'alta prestazione haitianu chì usa a tecnulugia di cuntrollu di bus EtherCAT in tempu reale, è un sistema di cuntrollu intelligente KEBA, è hè dotatu di una iniezione. Curva intelligente è A funzione in linea di qualità intelligente rende l'equipaggiu di fusione più faciule d'utilizà, durable, efficiente è stabile, è ponu risponde à i bisogni di produzzione di parti di fusione di diverse specificazioni.

U sistema di nuvola customizable di Haitian Metal hè un inseme di sistema di gestione di l'infurmazioni di produzzione per u livellu esecutivu di l'attellu di l'impresa di fabricazione.Pò furnisce l'imprese cù funzioni cumpresi a gestione di dati di fabricazione, pianificazione è gestione di pianificazione, gestione di pianificazione di pruduzzione, gestione di chjama di u persunale, gestione di qualità, gestione di a vita di l'equipaggiu, gestione di l'utensili, gestione di mantenimentu, gestione di prughjetti kanban, cuntrollu di prucessu di produzzione, analisi di integrazione di dati, etc. U modulu furnisce un supportu di decisione per a gestione di l'impresa è crea una piattaforma di gestione cullaburazione per a fabricazione intelligente digitale per l'imprese.

L'attrezzatura per iniezione di fusione in alta vacuum di Haiti Metal hè principalmente utilizata per l'iniezione di fusione in alta vacuum di materiali cum'è leghe maestri amorfi basate in zirconiu, leghe di rame sensibili à l'ossigenu è leghe d'aluminiu-magnesio chì necessitanu menu fori di scorie.

Features:
1. Melting and injection in a high vacuum environment, u gradu di vacuum hè in 10 Pa (1 mbar = 100 Pa);
2. No intrapment è aria intrappulata durante l'iniezione;

02. Cuntrattu strategicu

Cerimonia di Firma di Cuuperazione Strategica

Durante l'esposizione, Anhui Huihan Precision, Pashengbo FLOW-3D CAST, Tianzheng Mould, è Haiti Metal "sviluppu è pruduzzione di struttura integrata super-grande" a cerimonia di firma di cooperazione strategica hè stata tenuta in Hall E6.
Attraversu stu cuntrattu, Haiti Metal vi aderisce à u principiu di eccellenza è furnisce i clienti cù prudutti è servizii die-casting megliu è più avanzati.

03. Get ricumpensa

À l'esposizione, u metalu haitianu hà guadagnatu ricunniscenza unanimu è elogi da l'audienza cù a so forza eccellente di u produttu è u serviziu sinceru.È per furtuna vince u "2021 Die Casting Industry Innovative Technology" è u "2021 Special Contribution Award per a Prumozione di u Prugressu di a Tecnulugia Die Casting in Cina".

A mostra hè finita ufficialmente cù successu oghje.Grazie à tutti l'audienza è i partenarii chì sò ghjunti à u stand di Metal Haiti per visità è cumunicà.In u futuru, Haitian Metal hà da cuntinuà à mantene a so intenzione uriginale di tecnulugia, travaglià dura è esplurà nantu à a strada di liggeru è integrata die-casting, è travaglià cù i culleghi in l'industria per aiutà u sviluppu di a nova industria di l'automobile d'energia è u Industria di cumunicazione 5G.


Tempu di Postu: Jul-23-2021